Optymalizacja Magento dla Sklepów Internetowych

Optymalizacja Magento

Strona przyjazna różnym wyszukiwarkom

Wielu z nas decyduje się na otworzenie własnych sklepów internetowych. Dzięki temu zyskujemy sporo korzyści, m.in. możemy prowadzić globalną sprzedaż oraz docieramy ze swoimi produktami do coraz to większej liczby osób. Klienci muszą jedynie wejść do naszego sklepu online i dokonać zakupów. Nie są zobowiązani już wyjściem z domu i udaniem się do konkretnej placówki. Wybierając odpowiednią platformę dla naszego sklepu, musimy patrzeć się na to, aby miała jak najwięcej korzystnych funkcji oraz udogodnień, przyjaznych klientom, dzięki temu z pewnością wrócą. Dodatkowo, nie możemy zapominać także o tym, że platforma ta, powinna być łatwa w optymalizacji, abyśmy mogli być widoczni. Warto postawić na platformę Magento i optymalizację Magento, a dlaczego? Sprawdźcie!

Optymalizacja Magento jest niezwykle prosta i szybka.

Dzięki platformie tej w bardzo przystępny sposób zoptymalizujemy nasz sklep, ponieważ jest ona przyjazna wyszukiwarkom i dzięki temu nasz sklep jest o wiele lepiej widoczny w wynikach Google. Magento tworzy adresy URL w taki sposób, aby były one jak najbardziej korzystne dla wyszukiwarek. Optymalizacja Magento to przysłowiowa bułka z masłem w porównaniu z innymi platformami tego typu, w których bardzo często sam proces optymalizowania treści i produktów wydłuża się do kilku dobrych miesięcy.

Moduł rewrite

Optymalizacja Magento odbywa się także dzięki modułowi rewrite, który pozwala na o wiele lepsze i korzystniejsze dla klienta pozycjonowanie.  Moduł ten zapewnia pełną kontrolę nad wszystkimi adresami URL, których, jak wiadomo będzie sporo na naszej stronie, dzięki choćby samych produktom. Każdy produkt to osobny adres URL.

Automatyzacja

Optymalizacja Magento to także wiele zautomatyzowanych działań, m.in. automatyczne generowanie wyszukiwania popularnych haseł oraz mapy strony, dzięki temu nie będziemy musieli wypisywać większości ręcznie, tylko zrobią to za nas platforma.

Google Content Api

Istnieje także możliwość instalacji modułów Content Api, dzięki czemu w łatwy i szybki sposób, klienci będą mogli dokonywać zakupów nawet w przypadku złożonych platform sklepowych. Aplikacja ta, umożliwi przesyłanie produktów do Merchant Center oraz uzyskiwanie wielu cennych informacji na temat zakupów i zachowań klientów.

Zdecydowanie się na korzystanie z platformy zakupowej Magento to wiele korzyści nie tylko zakupowych i wizualnych, ale także optymalizacyjnych. Z pewnością Magento jest przyjazne wyszukiwarkom w o wiele większym stopniu niż pozostałe platformy, gdyż stworzone zostało z myślą o najlepszych wynikach pozycjonowania sklepów w Google i wyszukiwarkach Google.